100 Happy Days

100happydays

In april begon ik aan mijn 100happydays. Dit is een ‘challenge’ waarbij je elke dag een foto publiceert van iets dat jou vrolijk maakt die dag. Dit kan via facebook, instagram of twitter, met de hashtag #100happydays. Het doel van de challange is dat je meer bewust wordt van de (kleine) leuke dingen in het leven. Op den duur moet dit je nóg meer happiness bezorgen. Mij leek het een leuke uitdaging, dus meldde ik me aan. Dit zijn mijn eerste 32 happydays.

happyday 1-12

#3 Op deze dag hoorde ik dat ik mag gaan studeren aan Sheffield Hallam University in Engeland! Vanaf september zal ik hier voor een half jaar studeren 🙂

#8 Een DIY waar ik al een hele tijd mee in mijn hoofd liep, eindelijk uitgevoerd: Cocktail Candles.

#11 Ein-de-lijk naar Soldaat van Oranje geweest! Ik kon met een vriend z’n werk mee, met dikke korting, op rij 8, in het midden van de zaal. Wat een beleving!

#12 Voordeel van te druk zijn met studeren? Excuus om pizza te bestellen! En hij was HEEL lekker!

happyday 13-20

#13 Voor onze musical “De bijzondere zaak van dokter J.” maakte ik de programmaboekjes. Ze zijn heel vet geworden!

#15 Myrthe wilde soep. De soep wilde de vloer. Myrthe heeft verloren. Arme Myrthe… En wat een lol om een bakje soep!

#17 Voor mijn afstudeerartikel kreeg ik niet alleen een 8,5 (dag #10), ik ben ook nog eens genomineerd voor de artikelprijs van Hogeschool Utrecht! Nu nog een aantal weken in spanning afwachten wie de winnaar wordt…

#19 Het hele weekend gerepeteerd voor onze musical. Veel gezongen, flinke spierpijn in mijn benen gekweekt en het eerste kind aan het huilen gekregen met onze enge voorstelling. Top weekend!

happyday 21-32

#21 De dag dat ons afstudeeronderzoek eindelijk af, uitgeprint en ingeleverd kon worden. Wat een opluchting!

#22 De hele week al genoten van het heerlijke weer! Deze dag lekker met Dingetje in de tuin.

#25 Het musicalweekend! Drie ontzettend gave voorstellingen gespeeld en enorm genoten. Backstage een hele hoop hoeren-selfies gemaakt, haha! Na afloop natuurlijk lekker nagenoten van alle foto’s en filmpjes (dag #27).

#28 Na alle gigantische studiedrukte ben ik een lang weekend weg geweest met vrienden. We zijn wezen golfen (#29), hebben de verjaardag van mijn vriend gevierd (#30) en genoten van het prachtige weer (#31), spelletjes, zwemmen in een meer, de hot tub en gezellige avonden rond het kampvuur (#32).

Doe jij ook mee aan de 100happydays? Leuk! Laat je gebruikersnaam even weten 🙂
Wil je mijn 100happydays op instagram volgen? Mijn gebruikersnaam is xxannanaomi.

7 thoughts on “100 Happy Days

  1. Pingback: Happy Days 33-64 | Anna Naomi

  2. Pingback: I finished the #100happydays challenge! |

Leave a Reply

