Happy Days 33-64

Het gaat snel, ik ben alweer over de helft met mijn 100 Happy Days!

day 33-40

#33 Zoals ik in een eerder blog vertelde, ontstond er met studiegenoten een Instagram-oorlog waarbij we elkaar belachelijk maakten door tags in rare/stomme/grappige foto’s, met de hashtag #alsikaankomwiebelen (insiders joke). De oorlog heeft niet lang geduurd, maar we hebben wel enorm gelachen.

#34 Ons eigen diversiteitsspel Samen Anders is af! 😀 Hij is inmiddels ook gratis te downloaden op Movisie.nl. Een leuk discussiespel bedoeld voor de jeugdzorg, maar stiekem ook heel leuk om zelf te spelen!

#36 Ik wist eigenlijk al dat ik niet van sushi houd, maar mijn studiegenoten wilde zoooo graag sushi eten dat ik het toch maar nog een kans gaf. Gelukkig hadden ze ook wat andere dingen op de kaart staan én een onbeperkt toetjesbuffet! Jammiiieee!

#37 Ik hou van persoonlijke cadeautjes! Dit bord maakte ik voor een vriendin die altijd gigantisch knoeit als ze lasagne eet. Zo kon ik ook meteen weer weer even creatief bezig zijn. Net als bij het maken van een nieuwe tekening: mijn slapende vriendje (#40), haha.

day 41-52

#42 De laatste dansles van dit seizoen! (Modern-Jazz bij Parnassos). Zo ook de afsluiting van mijn zanglessen met een optreden (#47), optreden van andere zangleerlingen (#49), en een bezoek aan Feed Me (#46) een productie van MusicaLOS. Lekker veel muzikale dagen dus!

#43 Naast muzikale afsluitingen, ook veel dingen van school aan het afronden, en dus weer meer tijd voor drankjes, stappen (#45) en BBQ-feestjes (#50).

#52 En een heerlijk vooruitzicht: een weekend Wenen geboekt samen met mijn vriend! 😀

day 53-64

 #53 Oeh Aah, ochtendgymnastiek! In de pauze van ons leuke studeren. Een traject wat we natuurlijk afsloten met een goddelijk lekker stukje taart bij Mockamore (#54). Vervolgens was het bedankjes voor onze begeleiders knutselen (#55) en ons onderzoeksrapport overhandigen aan het Nederlands Jeugdinstituut!

#57 Ik ontdekte een nieuw handen-spelletje met mijn neefje Lucas. Ik deed steeds mijn hand wijd open en dan kneep ik hem weer dicht. Toen hierbij steeds één van zijn handen vast pakte, begon hij hard te lachen. Leuk spelletje!

#58 Mmmmmm omnomnom, ik blogde al over de lekkere lunch bij Brownies & Downies. En ook de verse aardbeien met chocola deze week (#63) waren flink genieten. Hier staat nu een kraam van naast V&D in Hoog Catharijne.

#62 Een lezing over kattengedrag! Georganiseerd door de dierenarts. De opkomst was zo groot dat we niet binnen pasten en met de hele boel naar de tuin verhuisden.

#64 Deze dag werkte ik voor DansGek en hielp ik kinderen met hun dansoptreden op een feestje ^^.

 

facebook

One thought on “Happy Days 33-64

  1. Pingback: I finished the #100happydays challenge! |

Leave a Reply

