Robin Williams: Jeugdheld

Robin Williams is overleden.. Ik hoor het je al roepen, ik riep het zelf ook: “NOOOOOOOOO!!” Die Robin Williams… Ik hoor zijn stem nog wekelijks (oké, dagelijks) in mijn Disney-playlist voorbij komen. Wat een geweldige stem voor Genie in Aladdin.

Jumanji was één van de eerste films die ik zag met Robin Williams. Wat een geweldige film. Geweldig hoe hij zijn oude liefde opzoekt, vecht met een leeuw, vast komt te zitten in drijfzand, en nog veel meer. Elk filmfragment van deze film is weer leuk om te zien.


Ook Hook heb ik vaak gekeken als kind. Met de tafelscène als favoriet: fantasie-eten en een foodfight. Oh yeah!


Oja, en Flubber! Hoe langer ik erover nadenk, hoe meer jeugdfilms ik kan bedenken. Flubber vond ik zó leuk. Ik heb er veel over nagedacht wat ik zou doen met flubber onder mijn schoenen. Ik bedoel, leuk voor basketballen, maar wat kan je nog méér?


En laten we Mrs. Doubtfire niet vergeten. HI-LA-RISCH.


Allemaal geweldige jeugdfilms die ik mijn kinderen later ook laat zien. Robin, bedankt! Je wordt nog lang niet vergeten ❤


facebook

4 thoughts on “Robin Williams: Jeugdheld

Leave a Reply

