Sunshine Blogger Award

sunshine-award

Ik ben genomineerd voor de Sunshine Blogger Award! Super leuk! Dankjewel Marion van het blog Mijn Kladblog, wie mij nomineerde. Echt een leuk complimentje, wat mijn dag helemaal goed maakt als ik er aan denk. Wat het nog extra leuk maakt is dat Kladblog één van mijn favoriete blogs is, en nu ben ik door de schrijfster genomineerd, jeej!

Bij een nominatie voor de Sunhine Blogger Award horen een paar spelregels:
1. Show het logo van de Award
2. Uit jouw waardering naar de blogger toe die jou heeft genomineerd
3. Deel 7 feitjes over jezelf
4. Nomineer 15 bloggers die je bewonder en link naar hun site
5. Contacteer de 15 gekozen bloggers en laat ze weten dat ze zijn genomineerd!

Dus ehh… komtie:

Feitjes over mij

1. Ik ben al 5 jaar van plan om een akoestische gitaar te kopen, maar het is er al die tijd niet van gekomen. Het staat met dikke letters op mijn to-buy list.

2. Ik durf te zingen op een podium, voor driehonderd man, in mijn jarretels… Maar ik durf niet te zingen thuis, op school of waar dan ook als ik weet dat iemand me kan horen. (Ook al heb ik gewoon mijn kleding aan :P). Op het podium is alles ineens niet eng meer, maar off stage… brrr.

3. Ik kom uit een gezin van zes: twee ouders en vier kinderen. Zelf ben ik het derde kind. Ik heb een oudere zus, broer en jonger zusje. Op het moment hebben de oudste drie een relatie, dus familie etentjes zijn altijd erg knus met 9 man rond te tafel. Corrigeer, inmiddels 10 man, want mijn broer heeft dit jaar een kindje gekregen ^^ en die huilt als hij niet bij de gezelligheid wordt betrokken. Heel hard. En lang.

4. Vroeger had ik twee ratjes. Amy en Loesje heetten ze. Ze waren echt super lief en ik zou heel graag ooit nog een keer ratjes nemen. Nou wil ik ook heel graag een kat later in mijn eigen huis, dus of dat samen gaat..?

5. Ik hou van paranormale en bovennatuurlijke dingen. Ik kijk graag films en series waar dat in voorkomt. Series als Heroes en Supernatural, en films als Practical Magic. Ook vampiers vind ik heel cool, vooral omdat die ook allerlei dingen kunnen die mensen niet kunnen (zoals heel goed horen, ruiken, snel rennen).

6. Ik denk dat ik een soort van lichte smetvrees heb. Ik kan echt heel slecht tegen vieze dingen en het idee van allerlei bacteriën, vooral in openbare ruimtes. In de trein zitten vind ik vies. Spullen pakken in de supermarkt ook. En meer van dat soort dingen. Thuis lekker meteen grondig mijn handen wassen.

7. Toen mijn zusje een paar jaar geleden naar Parijs vertrok voor 10 maanden, dacht ik bij mezelf “dat zou ik noooooit kunnen. Ver weg, weg van je familie en vrienden. Vakanties zijn al lang genoeg.” Later begon ik steeds meer te denken dat ik mezelf eens los moest maken van mijn comfortzone. Niet steeds terugvallen op de mensen om mij heen die ik ken en die vertrouwd voelen. En toen besloot ik ineens om een aantal maanden naar Engeland te gaan. Een sprong in het diepe. Let’s see how it will work out…

paris

Volgens de spelregels moet ik 15 blogs nomineren, maar dat vind ik een beetje veel. Net als Marion ga ik zeven bloggers nomineren. (Zeven feitjes, zeven blogs, prima toch?). Zeven blogs die ik graag in het zonnetje zet omdat ik ze telkens met veel plezier lees!

De genomineerden zijn:

1. Iris van Gesproken stile
2. Andrea van Wonderlicious
3. Jenn van Gedachtenspinsels
4. Irma van Tijd om te dromen
5. Simone van Simoneblogt
6. Myrthe van Bluebird Paradise
7. Dina van Dinastie

Ik weet niet wie van de lijst misschien al eens eerder genomineerd zijn, maar het gaat om het idee. Aan alle genomineerden: jouw blog maakt mij vrolijk! Dankjewel 🙂 Je mag zelf kiezen of je iets met de nominatie doet, of slechts het complimentje ontvangt 😉


facebook

11 thoughts on “Sunshine Blogger Award

  1. Oooh wat leuk dat je mij genomineerd hebt! 🙂
    En wat een leuke weetjes. Qua series zullen True Blood en The Vampire Diaries echt iets voor jou zijn… 😉
    Stoere stap om naar Engeland te gaan. Veel plezier!

  2. Leuk! Ik hou ook heel erg van vampier series. Pas ben ik ook begonnen aan ‘under the dome’, dat vind je misschien ook wel leuk aangezien dat ook met dat bovennatuurlijke is ;). Dat van lichte smetvrees is herkenbaar. Ik vind ook alles vies wat door veel andere mensenhanden is aangeraakt haha. Ik ga de tag snel doen 🙂

  3. Whahaha, mét jarretels zingen voor publiek en dan thuis niet durven;-)
    Bij puntje 7 krijg ik van de gedachte alléén al heimee, als er iéts is wat ik erg vind is het wel “van huis zijn”…..of ánderen missen omdat die wél van huis willen;;-)
    Leuke invullingg van de award!

  4. Pingback: Sushine Blogger Award! - Simone Blogt!

Leave a Reply

