Fun stuff #British #postcards

Ik weet dat Britse humor een hele humor-categorie apart is (en naar mijn mening geniaal), maar hier in Sheffield verkopen ze toch wel erg gekke verjaardagskaarten, en dat moet ik natuurlijk even delen. Get ready for some fun!

kaarten02

Voor de wat ouder wordende mensen…

kaarten01
kaarten05

Van sommigen kan je je afvragen wat het met verjaardagen te maken heeft, maar er staat toch echt Happy Birthday op de binnenkant…

kaarten03

En een paar kaarten zonder verjaardagswens:

kaarten04

Ik heb echt een half uur in de winkel gestaan, alles bekeken, gelachen, terug gezet en weer gepakt.. Moeite met bedenken welke kaart ik naar wie op kon sturen. De kaarten stonden achterin de hoek, maar blijkbaar had de kassière me wel zien staan, want bij het afrekenen vroeg ze of ik het naar m’n zin had gehad in die hoek, “had a good laugh dear?” Hahaha, jazeker mevrouw.


facebook

4 thoughts on “Fun stuff #British #postcards

Leave a Reply

