5 reasons why I smile

Ik werd door Sanne getagd voor de “5 reasons why I smile”-tag. Mijn eerste reactie? MOEILIJK! Ik kan véél meer dan vijf redenen bedenken, dus welke ga ik kiezen? Gelukkig is het me, met een beetje smokkelen, toch gelukt.

Smile-tag

Spelregels
Maar allereerst even de spelregels van de tag:
– Tag 5 andere bloggers om deze tag te doen.
– Maak de naam bekend van diegene waardoor je genomineerd bent in je artikel.
– Noem 5 redenen waarom jij lacht of blij bent.
– Kopieer deze regels en zet ze in jouw artikel.
– Kopieer de TAG afbeelding en plaats die in jou artikel.

Ik tag…
Maaike van Maaike’s blog
Marion van Mijn Kladblog
Heleen van Gelukkig mezelf zijn
Janie van Mijn liefde voor schrijven
Schrijfster van Zo simpel is dan geluk

5 reasons why I smile
Hier komen ze dan…

My familysmile01

Jaa, zo heb ik in één klap een heleboel redenen. Mijn vriend, zusje, gezin en de uitbreiding daarvan (vriend, vrouw en kleine baby!). Ik kom uit een warm en hecht gezin van zes, wat al groter is dan de meeste gezinnen. Mijn broer is getrouwd en heeft dit jaar een zoontje gekregen. Mijn zus woont al een aantal jaar samen met haar vriend. En ik ben nu al 2,5 jaar samen met de meest geweldige jongen die ik ooit ontmoet heb. De familie wordt groter en groter en daar geniet ik van! Mijn zusje is mijn beste vriendin, persoonlijk dagboek en gezelschap voor vele leuke uitstapjes (en leuk voor boze selfies vanwege vliegtuig vertraging :P). Lots of happiness in my family 🙂

Dingetje en andere katten

smile02

Ik ben gek op katten. Ik vind het geweldige dieren. Alleen al die GIF-jes op internet al, hilarisch! Dingetje is natuurlijk mijn favoriet. Een beest om lekker mee te knuffelen (ook al is het plezier hierbij niet altijd wederzijds), om te plagen, om avondjes mee op schoot te besteden, of om gewoon lekker naar te kijken. Later in mijn eigen huisje komt er ook zeker een kat bij me wonen.

Food & Drinks

smile03

Ik kan echt gelukkig worden van lekker eten en drinken. Een heerlijk gerecht, goede bak koffie, goede cocktail… Intens gelukkige momentjes. Ik hou vooral veel van taart en meer taart en nog meer taart. Ik ben gek op cheeseburgers, hoe groter hoe beter. Ook kan ik echt genieten van geitenkaas met honing of zalm met citroen. En laten we mijn guilty pleasures niet vergeten. Omnomnomnom! (Ben je trouwens benieuwd naar het goddelijke gerecht op de foto? Kijk dan hier).

Imaginary Wonderland

Ik hou van rare, onwerkelijke (ietwat enge) dingen. Heksen, halloween, Tim Burton… In mijn Imaginary Wonderland is alles vreemd en slightly scary. Ookal had ik als kind nachtmerries over verdwaald raken in een dolhof, een enge kat tegenkomen, vluchten voor speelkaarten en een koningin die mijn hoofd wilde afhakken, nu is Alice in Wonderland één van mijn favoriete films. I LOVE IT! De Cheshire cat, Caterpillar, Mad Hatter, Queen of Hearts… Allemaal GEWELDIG! Ik ben sowieso gek op slechteriken in Disneyfilms. Ursula, Lucifer, Haak en krokodil, mother Gothel, madam Mim.. Noem maar op, ik kan er geen genoeg van krijgen.

My friends

smile04

And last but not least: mijn vrienden! Ik ben een erg sociaal persoon en word toch wel het meest gelukkig van de mensen om mij heen. Ik hou van mijn familie en vrienden en geniet van de tijd die ik met ze doorbreng. Ik prijs mezelf gelukkig dat ik zoveel leuke mensen ken. Tijdens avonden, uitstapjes en weekenden met vrienden, heb ik vaak momenten waarop ik rond kijk en geniet van het plezier dat iedereen maakt. Het geluk van anderen, maakt mij ook gelukkig!

Dat waren ze!
Vijf dingen (en heel veel dingen die daaronder vallen :P) die een glimlach (of eigenlijk een grote, gelukzalige lach) op mijn gezicht brengen. Ik ben benieuwd naar de 5 reasons van mijn getagde bloggers! 🙂


facebook

15 thoughts on “5 reasons why I smile

  1. Wat heb je ‘m leuk ingevuld! Leuk om je beter te leren kennen. Je lijkt me een heel gezellig persoon!

    Ik neem de tag zeker over! Binnenkort staat hij op mijn blog!;-)

  2. Pingback: 5 reasons why I smile – Tag | gelukkig mezelf zijn

  3. Ik ben hier via een andere blog terecht gekomen, leuk om te lezen zo al die positieve leuke dingen! Ook een mooie opmaak trouwens, zo al dat roze. 🙂 Heb je dat getekend zelfportret zelf gemaakt? Heel leuk!

  4. Pingback: Dingen vergeten, katten knuffelen en obsessies |

Leave a Reply

