“Hobby onder de Loep”

Bloggen is niet alleen leuk om zelf te doen, het is ook ontzettend leuk om andermans blogs te lezen. Zo nu en dan kom ik langs een blog waarvan ik denk, “Wat een goed idee! Ik wou dat ik daarop was gekomen!” Zo had ik dat ook bij Simone’s blogreeks “Hobby onder de Loep”. In deze blogreeks verzamelt ze verhalen van andere bloggers, over hun hobby. Bijvoorbeeld over skeeleren, fotograferen of over mode. Zo lees je elke keer hoe een ander zich heerlijk kan vermaken met zijn favoriete bezigheid. Leuk!

Zingen
En yes! Ook ik kon met mijn hobby-verhaal in haar blog terecht. In deze blog vertel ik over mijn passie voor zingen, hoe deze is ontstaan, en hoe ik me er nu mee bezig houd. De blog staat nu online en je kan het hier lezen!

blog01

Vind je het zelf ook leuk om over je hobby te vertellen? Je kan hier contact met Simone opnemen om zo ook in haar blog te verschijnen.


facebook

6 thoughts on ““Hobby onder de Loep”

Leave a Reply

