Sorry sorry sorry

Volgens mij heeft elke blogger weleens zo’n periode van stilte. Een periode van geen zin hebben of niet weten wat te bloggen. Helaas heb ik daar de laatste tijd ook een beetje last van. Geregeld vraag ik me af hoe het met mijn favoriete bloggers gaat, en vertel ik mezelf streng dat ik mijn blog verwaarloos. Toch heb ik dan vervolgens geen zin om internet te openen en weer een kijkje te nemen. Misschien doordat ik niet zoveel inspiratie heb. Of misschien doordat ik de laatste tijd ontzettend moe ben van de drukte (hoe combineer je in hemelsnaam een leuk actief leven met hard studeren?). Hoe dan ook, ik ben dus nogal afwezig in Blogland de laatste tijd, sorry! Maar ik beloof, ik ben nog lang niet klaar met bloggen! Ik denk dat mijn blog gewoon even een goede nachtrust nodig heeft 🙂 Daarna kom ik weer terug om lekker actief te bloggen. Tot dan, hopelijk is het weer snel! 🙂

nachtrust


facebook

6 thoughts on “Sorry sorry sorry

Leave a Reply

