Christmas Jumpers

Veel Nederlanders zie ik er op Facebook om walgen, maar hier in Sheffield is het dé december-trend: Christmas Jumpers! De stad loopt er hier vol mee en ik moet zeggen dat ik het toch wel erg leuk vind.

Christmas Jumpers komen in verschillende kleuren, stoffen en patroontjes.

christmasjumper01

Er is zelfs een hele lijn voor baby’s!

christmasjumper02christmasjumper03

Ik moet zeggen dat ik de Christmas Jumpers voor mannen nog wel het leukste vind. Vooral als het patroontje alleen een bovenste rand is. (Ik ben vergeten hiervan foto’s te maken in de winkel dus ik heb ze even van internet gehaald. De linker komt van Next en de rechter van Aliexpress).

christmasjumpers

Aliexpress heeft trouwens zelfs aan stelletjes-jumpers gedacht. Een beetje too much?

christmasjumpers-05

De beste Christmas Jumper die ik hier heb gezien is toch wel deze:

christmasjumper04

Geweldig toch? Haha!

En natuurlijk schafte ik zelf ook een Christmas Jumper aan 😀

P1030863jj

Wat vinden jullie van Christmas Jumpers? Leuk of weg ermee?


facebook

9 thoughts on “Christmas Jumpers

  1. Ik vind ze zó leuk, maar hier in de winkels nog geen leuke kunnen spotten. Primark is de enige die best wat keuze heeft, maar degene die opzich nog wel leuk zijn, zijn dan weer van wol, en dat kriebelt me te erg.
    De jouwe is ook hele leuk trouwens! (:
    Kijk er naar uit je weer te zien!

  2. Hahaha, ik hou er helemaal niet van :p alhoewel ik het wel heel geestig vind dat veel mensen het weer willen dragen.
    En ik moet bekennen dat ik die jij nu aan hebt nog best leuk vind.

Leave a Reply

