Grappige zoektermen

Als blogger kan je zien waar mensen op hebben gezocht waardoor ze op jouw blog terecht kwamen. Niet altijd trouwens, er wordt meestal aangegeven “unknown search terms” (dat zijn er bij mij al 678). Maar zo af en toe komen er best grappige zoektermen voorbij.

Veel mensen zoeken naar reviews van de Swivel Sweeper Max, waar ik mijn allereerste blog over schreef. Het aantal views van dit blog steekt dan ook met kop en schouders boven de rest uit. Hopelijk heb ik veel mensen uit hun wel/niet-koopdilemma kunnen helpen.

Dan wordt er vaak gezocht naar onbekende films, wat aansluit op mijn ‘Onbekende films die je wil kennen‘-blog. Of naar zelf kaarsen maken, wat je naar dit blog brengt. En zo nog wat termen die allemaal vrij logisch zijn.

Zo af en toe komt er eens een leuke term voorbij, zoals “maak van elke dag je verjaardag” Ahwww… Die zal vast mijn partyblog hebben opgeleverd. “100dagenzonderchallenge” vond ik ook leuk, alhoewel het bij mij dan wel om een challenge ging. Oja, en “kattengedrag poepen in eigen tuin“, haha! Daar wijdde ik ook een blogje aan.

Maar dan komen al wat meer interessantere termen:

gaaaaayyy

anna van gtst is lesbienne

goede tijden slechte tijden lesbische sex

Ja.. Ik heb dus het blog ‘Het gaat niet over seks‘ geschreven, wat over de uitkomsten van mijn LHBT-afstudeeronderzoek ging. Ik betwijfel of de zoeker (van vooral de laatste term) opzoek was naar een serieus onderzoek… maar misschien spring ik te snel tot conclusies. Ook mijn blog “HA! GAAAAAYYYY!” is vast niet helemaal wat ze zochten, maar ik snap hoe misleidend te titel is.

search-terms

Dan is het nu tijd voor de meest rare termen. Of ik bedoel, de meest grote teleurstellingen voor mensen die vast niet hebben gevonden wat ze zochten.

Ik heb namelijk eens een blog geschreven dat heette “Wat fijn om een hoer te zijn!” en dat ging over een hoer spelen in een musical. Ik gok dat daarop de mensen terecht kwamen die deze zoektermen gebruikten:

wat fijn om een scheveninger te zijn
Oeps!

waarom hoer spelen psychologie
Hmmm.. bedoel je spelen in een musical toevallig? Of in het echte leven…

naomi van de hoer
Pijnlijke naam…

ik wil een hoer
Ja, dan ben je hier ECHT verkeerd!

Nou goed, en zo weet je dan een beetje met wat voor idee kijkers op je blog afkomen. Met het idee een hoer of op z’n minst lesbische seks te vinden natuurlijk! 😀

Wat voor gekke zoektermen kom jij weleens tegen?


facebook

12 thoughts on “Grappige zoektermen

Leave a Reply

