In 2014…

2014 was voor mij een heel goed jaar. Omdat het nu dan bijna voorbij is, neem ik een moment om terug te blikken op de hoogtepunten.

In 2014…

Citytrips
❤ …besteedde ik met Eva (zusje) een weekend in Parijs
❤ …en een weekend in Londen, om Spamalot te zien
❤ …bezocht ik met vriendinnetjes een vriend in Bremen
❤ …ging ik met Patrick (mijn vriend) naar Wenen

Nieuwe ervaringen
❤ …ging ik naar mijn allereerste biercantus
❤ …werd ik voor het eerst tante
❤ …begon ik met bloggen!
❤ …speelde ik een hoer in de musical Jekyll&Hyde

001

Leuke uitjes
❤ …vierde ik met Patrick ons 2-jarig samenzijn in Amsterdam
❤ …ging ik met oud-collega’s stappen in Utrecht
❤ …ging ik met vrienden naar een concert van Fiddler’s Green
❤ …reisde ik met Eva naar Den Bosch voor een lunch bij Brownies&Downies

Jaarlijkse feestjes
❤ …vierde ik met vrienden Koningsnacht
❤ …maakte Eva en ik een hele roze verjaardagstaart
❤ ….hielden we een vriendenweekend in Borculo
❤ …vierden we de Nijmeegse vierdaagse feesten

2014-02

Studie
❤ …werd ik genomineerd voor de HU Artikelprijs
❤ …deed ik met mijn studiegenootjes onderzoek voor Movisie
❤ …mochten we ons onderzoek presenteren op het Midzomergrachtfestival
❤ …en brachten we ons eigen spel uit dat nu door hulpverleners wordt gebruikt

Engeland
❤ …verhuisde ik naar Sheffield om daar te studeren
❤ …maakte ik veel nieuwe vrienden om veel leuke dingen mee te doen
❤ …bezocht ik Liverpool, Cambridge en de Harry Potter studio
❤ …kreeg ik bezoekjes van Eva, Patrick en vrienden uit Nederland

2014-03

Decemberfeesten
❤ …vierde ik Sinterklaas met mijn buitenlandse vrienden
❤ …kwam ik naar Nederland om kerst met familie te vieren
❤ …vierde ik nog eens verlaat Sinterklaas in Nederland

❤ …en ga ik het jaar afsluiten in Londen!

Iedereen een hele fijne jaarswisseling toegewenst! Op naar 2015!

december


facebook

14 thoughts on “In 2014…

  1. Dat klinkt al een heel mooi jaar! En het jaar afsluiten in Londen! Wauw! Dat zal niet verkeerd zijn. Hebben ze daar altijd dat mooie vuurwerk? Hoe dan ook, ik wens je een hele toffe jaarwisseling en ik hoop dat 2015 net zo mooi of wellicht nog mooier wordt als het afgelopen jaar! X

  2. Pingback: Ga ik aan de bucketlist? |

Leave a Reply

