Wat brengt 2015?

Voornemens heb ik een aantal jaar terug al afgezworen, ik heb er namelijk nooit één gehad die ik daadwerkelijk uitvoerde. In mijn ervaring is alles met het woord ‘voornemen’ gedoemd te falen. Verwachtingen heb ik dan weer wel. Geen stoppen-met-roken-beloftes, geen 10-kilo-afvallen-plan, maar wel wat leuke (en heel enge) dingen die in 2015 gaan gebeuren. Komtie!

Afstuderen
Jaja, het is al bijna zover! Rond februari ga ik afstuderen! Man, wat ben ik blij als het studeren voorbij is. Ik heb dan 4,5 jaar gestudeerd en mag mezelf Sociaal Pedagogisch Hulpverlener noemen. Maar, eerst nog even mijn minor in Engeland afronden en mijn eindgesprek/examen in Nederland doen.

social-work

Werk zoeken
Nou en dan komt direct het enge… Ik moet op zoek naar werk! En dat ligt helaas niet voor het oprapen in de zorg. Ik heb zoveel deprimerende werkzoekende verhalen gehoord dat het me inmiddels ook echt niet meer uitmaakt of ik in de zorg ga werken of ergens anders. Zolang ik maar werk vind!

Samenwonen
Jaaaa, eindelijk samenwonen! Het idee bestond al voordat ik naar Engeland vertrok, en toen was het wel even vervelend dat we dus nog zeker 5 maanden moesten wachten. Inmiddels struinen we de woning websites al af, maar het blijkt nog best lastig om iets te vinden dat betaalbaar is én waar we allebei willen wonen. Iemand nog goeie zoek-tips?

rome11

Reizen
Niet al mijn Engelse vrienden blijven maar één semester, sommigen blijven een jaar (of zelfs drie!). Oftewel, in het tweede semester ga ik nog een bezoekje brengen aan Sheffield en zijn studenten.
Ook staat er in de zomer een reisje geboekt naar Italië met 24 man! Met de vriendengroep gaan we in ruim twee weken van Monaco naar Rome, erg veel zin in!

2015, ik ben er klaar voor!


facebook

17 thoughts on “Wat brengt 2015?

  1. Pingback: Personal update #1 |

  2. Pingback: Ga ik aan de bucketlist? |

Leave a Reply

