Heb jij dat ook? #3

Eerder plaatste ik al een eerste en tweede blog met heb-jij-dat-ook’s. Het is nu weer tijd voor een nieuwe reeks!

Heb jij dat ook?
Dat wanneer je kaas schaaft voor op brood, je altijd even een plakje in je mond stopt? Wat je dan zo lekker vind dat je nog zo’n tien plakjes naar binnen werkt voordat je überhaupt aan je boterham begint?

Heb jij dat ook?
Dat als je alleen bent op je kamer met een muziekje aan, je opeens veel meer dansmoves blijkt te hebben?

chandler-dancing-friends-1419256567

Heb jij dat ook?
Dat het nog steeds een beetje stom voelt om bij de kassa je maandverband/tampons of condooms af te rekenen? (Nu weet iedereen dat ik…)

Heb jij dat ook?
Dat je soms de ene periode super enthousiast allemaal blogs online zet, en dan opeens dagenlang geen zin hebt om überhaupt je browser te openen?

Heb jij dat ook?
Dat je alle afleveringen van Friends al uit je hoofd kent, maar je toch nog moet lachen als je weer diezelfde afleveringen ziet?

770594_o

Heb jij dat ook?
Dat je je wekker een kwartier te vroeg zet om te snoozen en streng tegen jezelf zegt dat je er daarna écht uit moet? En dat als het dan zover is je toch nog lekker tien minuten langer blijft liggen? Gewoon omdat je bed zo lekker warm is?

Heb jij dat ook?
Dat als je je niet kan concentreren op je studieopdracht, je maar besluit om een pauze in te lassen? Elke twee minuten? Van ongeveer vijf minuten lang?

Heb jij dat ook?
Dat als je ziek op de bank ligt, onder een deken weg te kwijnen, je het liefst een Disneyfilm kijkt? (Het is ook zo comforting…)


facebook

9 thoughts on “Heb jij dat ook? #3

  1. Dat doe ik ook als ik kaas afschaaf ja haha, dat is ook zo verleidelijk. En Friends heb ik ook al zooo vaak gezien, maar het blijft inderdaad gewoon grappig.

  2. Hahaha zo herkenbaar, vooral dat kaas eten. En sommige dingen bij de kassa afrekenen. Toen ik nog bij een supermarkt werkte had ik een keer een vrouw aan de kassa die vijf chocoladerepen en drie pakken tampons kocht. Ik let sindsdien ook wel een beetje op de combinatie van producten die ik afreken haha.
    Leuke rubriek trouwens!

    • Whahaha! Ik vind het ook wel grappig dat degene aan de kassa meestal niet laat merken dat het hem/haar opvalt, maar ik denk dat ze er stiekem toch weleens over nadenken 😛 zeker bij zoveel tampons en chocola, hahaha!

  3. Pingback: Heb jij dat ook? #4 |

Leave a Reply

