De evolutie van mijn website

Ik heb al jarenlang een eigen website. Het leukste eraan vind ik eigenlijk het knutselen aan de lay-out. De website verder gebruiken is eigenlijk een beetje bijzaak. Ik werk nu weer aan een compleet nieuwe lay-out en vond het wel leuk om een paar ontwerpen op een rijtje te zetten.

Na al tig ontwerpen offline te hebben geknutseld, was dit de eerste die ik online zette, in 2010:
website Anna Naomi layout 2010

Na ongeveer een jaar veranderde ik het hierin:
website anna naomi layout 2011

Daar was ik blijkbaar erg tevreden mee, want pas in 2014 paste ik de lay-out aan. Vooral omdat ik zin had om grote knoppen voor in het menu te knutselen, haha.
website anna naomi website layout 2014

En nu, 2015, ben ik weer bezig met een nieuw ontwerp. Ik vond de structuur van het vorige ontwerp toch niet helemaal handig en wilde een duidelijker overzicht.
website anna naomi layout 2015

Er moeten nog meer creaties worden geüpload en daarnaast ben ik vooral bezig met bedenken hoe ik mijn portfolio wil weergeven.

Ik ben geen ster in het maken van websites, maar vind het wel leuk om erin te groeien. Ik heb nu eindelijk door hoe ik een contactformulier maak (zo dat hij het ook echt doet…). JEEJ! Persoonlijke overwinning, haha. Ook heb ik nu een favicon ^^ (icoontje op je tabblad, naast de website naam). Wie weet kan ik voor mijn portfolio ook weer iets nieuws leren… Nog even bedenken wat ik wil. Vind je het leuk om een kijkje te nemen op mijn website? Het adres is www.annanaomi.nl! 🙂


facebook

10 thoughts on “De evolutie van mijn website

  1. je hebt inderdaad twee soorten bloggers, de éen gaat overwegens voor de lay-out en de ander gaat voor de inhoud. Ik blijf altijd lekker veilig in dezelfde lay-out hangen. hoewel ik het geknoei met html codes éigenlijk wel leuk vind heb ik gewoon te weinig lef om er méér mee te doen dan soms een plaatje net even anders plaatsen dan zónder die code kan.

Leave a Reply

