Get Inspired: Stokpoppetjes tekenen!

I love to get inspired

Dagelijks word ik geïnspireerd door dingen en mensen om mij heen. Wat zijn er toch veel mooie dingen op de wereld en wat zijn we met z’n allen creatief! Er is ontzettend veel om te delen en dat doe ik dan ook graag. In mijn rubriek ‘Get Inspired’ deel ik elke week iets waar ik door geïnspireerd werd. Veel lees plezier & I hope you get inspired! ❤


Anything is possible, you just have to be creative!

draw a stickman

Creatief zijn kan op heel veel manieren. De makers van drawastickman.com hebben twee verhaaltjes gemaakt vol creativiteit. En dat allemaal met een simpel stokpoppetje.

Je kan kiezen uit twee verhaaltjes. Hiervoor tekenen je je eigen poppetje. Jouw poppetje gaat een avontuur beleven.

draw a stickman

In het avontuur wordt het ene gevaar gevolgd door het andere gevaar. Op een grappige manier moet jij je overal uit redden. Daarvoor krijg je steeds kleine tekenopdrachtjes.

Het hele gebeuren zit echt super leuk in elkaar. Het lijkt me gaaf als je zoiets kan maken. Beide verhaaltjes zijn leuk om een keer te spelen. Ook leuk: kijk na afloop eens in de gallerij, daar staan allerlei screenshots van mensen die het ook hebben gespeeld. Het roept duidelijk veel creativiteit bij mensen op! 🙂

Ga jij het ook een keer spelen?


facebook

11 thoughts on “Get Inspired: Stokpoppetjes tekenen!

  1. Dat ziet er echt ontzettend geinig uit zeg! Ik heb ‘t bij m’n favorieten gezet en ga het ook eens een keertje spelen, denk ik.

    … wordt wel een uitdaging om met m’n trackpad een stokpoppetje te tekenen, haha. 😉

  2. Ahh dat ziet er leuk uit! Ga ik een keer proberen 🙂 Ik heb je trouwens genomineerd voor de Liebster Award, als je wilt kun je de vragen invullen maar niks is verplicht natuurlijk!

Leave a Reply

