Personal Update #2

personal update

Afstuderen, werk zoeken, woning zoeken… Het is allemaal nog steeds erg spannend! Tijd voor een update.

HIER MET DIE CIJFERS!
Goed, ik heb dus al mijn opdrachten en toetsen gehaald, maar nog steeds mijn diploma niet. Het is wachten op de laatste studieresultaten uit Engeland. Althans, ík heb de studieresultaten al ontvangen, maar de Hogeschool nog niet. Helaas mag ik ze niet zelf aan de Hogeschool sturen (dan zou ik natuurlijk valse resultaten kunnen geven). De Engelse universiteit MOET echt ZELF de resultaten direct aan de HU mailen. En daar schieten ze maar niet mee op. Die Engelse relaxte ‘komt wel’ mentaliteit komt nu wel even mijn neus uit.

Banenjacht
Mijn eerste sollicitatiegesprek (invalkracht bij kinderdagverblijven) heb ik er al opzitten. Het was wel erg onhandig dat ik ze dus niet kon vertellen wanneer ik mijn diploma zal krijgen. Maar goed, het gesprek verliep verder goed en ik ben uitgenodigd voor een tweede gesprek! 🙂 Daarnaast heb ik naar nog veel vettere functies gesolliciteerd, dus ik hoop dat ik daar snel wat van hoor!

Volwassen worden enzo
Ik merk echt dat mijn vrienden en ik in een ‘volgende fase’ komen. Steeds meer mensen hebben een vaste relatie en gaan samenwonen. Vet serieus en spannend enzo. Ik was met mijn vriend op zoek naar een huurwoning in Utrecht, maar dat hebben we opgegeven: niet aan te komen! In plaats daarvan zijn we bij de Hypotheker langs geweest en zijn we nu op zoek naar een koopwoning! Jaaa, dat is nog eens serieus, hahaha. We hebben nu wel veel meer mogelijkheden en ik geniet veel van het bekijken van woningen en bedenken wat voor leuks we ervan kunnen maken. We hebben sowieso al één heel leuk appartement gezien en er staan nog meer bezichtigingen op de planning. Spannund!

Nieuwe droom waarmaken
Weet je nog dat ik vertelde dat ik graag Production Designer wil worden? Omdat een tweede HBO-opleiding niet reëel is (achterlijk duur enzo), ben ik van plan verschillende creatieve cursussen te volgen en naar stages te zoeken om zo hopelijk die wereld in te rollen. Dat is bij dit vak best mogelijk namelijk. Ik ben pas begonnen met een cursus Binnenhuisarchitectuur 😀 en vind het super leuk. Ik ben er ongeveer 1,5 dag per week mee bezig, dus ik kan ernaast lekker gaan werken. YAY! Helemaal blij hiermee 😀


facebook

8 thoughts on “Personal Update #2

  1. Leuk! Spannend ook inderdaad. Fijn dat je op tweede gesprek mag komen, dat is goed nieuws! En ook leuk dat je van die cursussen gaat doen. Een nieuwe hbo opleiding is inderdaad veelte duur, daarom ben ik zelf ook een verkort studieprogramma gaan doen. Is heel leuk!

  2. Niet erg netjes dat men daar in Engelenad zo laks is met dingen die voor jou heel belangrijk zijn.
    men zou óók genoegen kunnen nemen met jouw lijst en die naar Engeland sturen om te laten bevestigen.dan móet men daar wel iets doen!
    Leuk om op huizenjacht te gaan, is er nu een mooie tijd voor!

  3. Zo, jij bent echt stappen aan het maken. Ik kan me voorstellen dat het allemaal erg spannend is maar ook erg leuk. En je plannen richting production designer klinken ook erg goed. Als je hetgeen doet wat je het leukst vind, kom je er uiteindelijk wel!

  4. Klinkt echt heel tof allemaal! Al die cursussen doen lijkt me heel interessant, gewoon nog meer bij leren en dan vooral wat je zelf leuk vindt. Hopelijk komen die resultaten snel binnen!

Leave a Reply

