In de maand mei…

Wat vliegt de tijd voorbij! Het is alweer veel te lang geleden dat ik voor het laatst blogde. In de tussentijd heb ik wel veel leuke dingen gedaan. Hier komen ze op een rijtje:

In mei…

❤ …stond ik met mijn zus op de IJhallen met een kraam volgestouwd met spullen om te verkopen. Daar hebben we een héél leuk zakcentje mee verdiend!

❤ …kwam de website online die ik maakte voor bedrijf DansGek! Het was erg leuk om de website online te zien en er veel positieve reacties op te krijgen.

dansgek-website01

❤ …ging ik met twee vriendinnen naar Billy Elliot. Aanrader!

❤ …molk ik een koe! Haha jaaa, zeer bijzondere ervaring voor dit stadsmeisje. Ik hield met 21 man ons jaarlijkse vriendenweekend, dit jaar in Appelscha. We speelden o.a. een spel waarbij we in teams zoveel mogelijk opdrachten van een lijst moesten behalen. Eén van de opdrachten was: Melk een koe. Dus, op naar een koeienboerderij! De boer was zo enthousiast, hij maakte er een hele koe-melk-workshop van. Dus zo had ik ineens twee koeien gemolken, zowel met de hand als machinaal!

koe melken

❤ …bezocht ik tijdens hetzelfde weekend een klimbos. Daarbij ga je het bos in, hoog in de bomen klim je dan van boom naar boom, over een heel parcours. Super vet! Na afloop had ik wel gigantische spierpijn, maar dat was het waard!

❤ …vierde ik mijn 24e verjaardag 😀

❤ …behaalde ik mijn SPH-diploma! HOPPA! Het heeft uiteindelijk bijna drie maanden geduurd om ervoor te zorgen dat mijn laatste cijfers naar Nederland werden gestuurd en daar ook daadwerkelijk in het systeem werden gezet. Stelletjes slomo’s. Nu heb ik het dan eindelijk officieel gehaald!

graduationcupcakes

…bakte ik deze cupcakes voor mijn graduation feestje

❤ …startte ik meteen met mijn nieuwe werk als invalkracht op verschillende kinderdagverblijven en BSO-locaties in regio Utrecht.

❤ …bezocht ik mijn vrienden in Sheffield (off my bucketlist! 🙂 ). Het was leuk om weer even terug te zijn en nog veel leuker om hen weer te zien.

❤ …ging ik naar twee Escape Rooms in Engeland (kan ook van m’n bucketlist!). Mijn eerste Escape Room deed ik in april in Nederland (hier). Ik vond het fantastisch! Toen bleek dat er ook Escape Rooms in Sheffield zijn, heb ik meteen de mensen daar opgetrommeld om mee te gaan. Ze vonden het zó leuk dat ze de volgende dag er nog een wilde doen, haha! Zo zijn we als private detectives uit een crime scene ontsnapt, en als gevangenen uit een gevangenis gebroken. Super vet! Vooral de tweede, waarvoor ze een gevangenis hadden nagebouwd.

escape room sheffield

Mei was een erg leuke maand! Op naar een goed Juni! 🙂


facebook

14 thoughts on “In de maand mei…

  1. Pretty awesome maand! 😄 wel beetje jammer dat m’n gin&tonic-party er niet tussen staat…😜

  2. Aaaaaaah je hebt een koe gemolken! Dat staat op mijn bucketlist en ik probeer te regelen dat nog voor mijn 25e verjaardag te doen, het lijkt me zo geweldig.

  3. Tjee wat heb je veel leuke dingen gedaan!!
    Gefeliciteerd met je diploma en gave cupcakes heb je gemaakt!
    En last but not least; dat melken staat je best goed :p

  4. Pingback: Inspiration & Creation #1 |

  5. Pingback: In 2015… |

Leave a Reply

