Inspiration & Creation #1

Inspiration & Creation

Ik hou van creatief bezig zijn en probeer geregeld tijd vrij te maken om nieuwe dingen te knutselen. Mijn nichtje kwam met het idee om af en toe een blogje te maken met dingen die ik de afgelopen tijd gemaakt heb. Dankje Lisa, een heel goed idee! Aanschouw hier mijn eerste blog met creaties! 🙂 (wie mij op instagram volgt, heeft sommige dingen al voorbij zien komen).


Ballerina postcard
Voor postcrossing stuurde ik een kaart naar een meisje dat van balletdansen houdt. Leuk, want daar houd ik zelf ook van! Veel leuker dan een kaart opzoeken van een ballerina, vond ik het om zelf een ballerina te tekenen en die als kaart op te sturen. Ik heb de ballerina getekend met markers en een fineliner. Dit is het geworden:

ballerina


Boekenlegger
Tijdens het lezen van boeken stop ik altijd willekeurige stukjes papier in het boek als boekenlegger. Nu wilde ik eens een echte boekenlegger. Meestal als ik iets nieuws wil maken, kijk ik eerst even rond op Pinterest, om dan vervolgens iets te maken wat totaal anders is dan wat ik allemaal heb gevonden. Ach ja, het ene idee leidt tot een ander idee en weer een ander en weer een ander… Best leuk, want dan maak je uiteindelijk toch iets dat je helemaal zelf hebt bedacht! 🙂

bookmark


Kattenpaleis
Een tijde terug had ik zin om wat groters te knutselen. Na allerlei kattendingen voor in huis te hebben gezien, kwam ik op het idee om een mini huisje voor de kat van mijn ouders te maken. Met een kartonnen doos en gekleurd papier ging ik aan de slag. Toen het klaar was duurde het wel even voor de kat zich eraan wilde wagen, maar snoepjes erin gooien hielp daarbij heel goed.

huis1


OMNOMNOM birthday!
Ik knutselde een draakje dat taart aan het vreten was (geen idee waarom, kwam gewoon in me op). Het was een enorm gepriegel om alle vingertjes en tandjes te knippen en plakken. Toen het klaar was heb ik het beestje op de computer nagetekend en er een verjaardagskaart van gemaakt voor mijn zusje 🙂

omnomnom birthday


Graduation cupcakes
Laatst postte ik al de cupcakes die ik voor mijn diplomafeestje maakte. Ik was echt heel blij met het resultaat! Het zijn mokka cupcakes met mascarpone-koffie crème en hoedjes van fondant.

graduationcupcakes


facebook

10 thoughts on “Inspiration & Creation #1

  1. Supermooi allemaal! 🙂 Vooral die ballerina. Is jouw boekenlegger een woordspeling op het liedje ‘all she wants to do is dance’? Daar moest ik even aan denken :).

  2. Pingback: In 2015… |

Leave a Reply

