Personal Update #3

personal update

Jep, het is heel lang geleden dat ik blogde en yes, I’m back! De afgelopen maanden ben ik heel druk geweest, niet altijd even vrolijk en best vaak ziek (iets met werken in de kinderopvang en 50 snotneuzen vegen per dag). De laatste weken voel ik gelukkig weer wat meer rust terugkomen. Ook mijn tablet herrees weer uit de dood (jaa, da’s een verhaal op zich), waardoor ik weer helemaal in de blog-en-social-media-mood kwam. Er volgen snel weer meer blogs, nu eerst een korte update: 5 leuke dingen die ik de afgelopen maanden heb meegemaakt.

1. Een woning gekocht!
Jaaaa mijn vriend en ik zijn nu gelukkige eigenaren van een groot appartement in Utrecht. We wonen er nog niet, want er moet eerst een hele hoop geklust worden. Daar komt een blogje over met foto’s 🙂

2. Mijn eerste autootje gekocht
Hij is klein. Hij is rood. Ik ben er helemaal gek op!

personal-update3

3. Op een filmset gewerkt
Jaaa ik mocht meewerken op een filmset! De eerste draaiperiode was een super vette en ook heel vermoeiende week. Over die ervaring verschijnt ook nog een blog! 🙂

4. De eerste bruiloft in onze vriendengroep
Da’s een mooi moment. De eerste die zijn getrouwd! Gezellige dag, mooie jurk, lekker eten en een knallend dansfeest tot slot. Toptoptop!

5. Gestart met Spamalot
Spamalot is een musical van het Britse Monty Python en is HILARISCH. Twee jaar terug zag ik de musical in Londen, nu ga ik er zelf in spelen! Met muziektheater LIZ zijn we nu bezig met comedy training, om straks de repetities te starten en in november 2016 Spamalot op te voeren in het theater. Vet!

Tot snel!


facebook

 

11 thoughts on “Personal Update #3

Leave a Reply

