In 2015…

Een jaar geleden voorspelde ik een aantal dingen in 2015 te gaan doen. De meeste voorspellingen zijn dit jaar uitgekomen én ik kan een aantal dingen op mijn bucketlist wegstrepen. Omdat ik het altijd erg leuk vind om herinneringen op te halen, blik ik vandaag terug op mijn afgelopen jaar.

In 2015…

Reizen
❤ …begon ik het jaar met een ontzettend gaaf NYE feest in Londen
❤ …bezocht ik de prachtige stad York (Engeland).
❤ …sloot ik mijn tijd in Engeland af met een knallend eindfeest en verhuisde ik terug naar Nederland.
❤ …bezocht ik Menton, Spotorno, Sestri Levante, Tellaro Lerici, Nardini, Siena, Bolsena én Rome tijdens mijn roadtrip door Italië.
❤ …zocht ik mijn vrienden in Sheffield nogmaals op

2015-01

Groot en volwassen worden
❤ …studeerde ik af als Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
❤ …kon ik aan de slag als invalkracht bij verschillende kinderdagverblijven
❤ …kocht ik mijn eerste autootje!
❤ …kocht ik samen met mijn vriend een woning waarin we flink zijn gaan bouwen

2015-02

Cultuur
❤ …ging ik naar de musical Billy Elliot
❤ …bezocht ik het ballet Swan Lake, in Engeland
❤ …ging ik samen met mijn vriend naar Soldaat van Oranje
❤ …at ik in het Michelin sterren restaurant ‘Tantje Koosje’
❤ …ging ik voor de 5e keer naar Lowlands

Mijn eerste keer…
❤ …ontsnapte ik uit mijn eerste escape room (en ook meteen mijn tweede en derde).
❤ …molk ik een koe!
❤ …bezocht ik met vrienden een een super gaaf klimbos
❤ …ging ik voor het eerst boogschieten

2015-03

Creabea
❤ …ging de vernieuwde DansGek website online, die ik ontworpen en gemaakt heb
❤ …startte ik in een nieuwe musicalgroep, aan de voorstelling Spamalot
❤ …werd ik lid bij postcrossing en ging ik enthousiast aan de slag met zelf kaarten maken
❤ …werd mijn blog 1 jaar oud!
❤ …ging ik aan de slag bij het Art Departement van een filmproductie

2015-04

Decemberfeesten
❤ …zong ik op mijn werk zo’n twintig Sinterklaasliedjes per dag
❤ …vierde ik Sinterklaas met heel veel cadeautjes
❤ …vierde ik kerst bij mij thuis en bij Patrick thuis

❤ …Ga ik Oud&Nieuw vieren bij mijn zusje in Tilburg

Iedereen een hele fijne jaarswisseling toegewenst! Op naar 2016!

2015-05


facebook

5 thoughts on “In 2015…

Leave a Reply

